Dostawa i płatności

Zabezpieczenia przesyłek

Zdajemy sobie sprawę, że przy zakupie artykułów wyposażenia sypialni, bardzo istotną kwestią jest całkowicie bezpieczna dostawa, dlatego:

  • przywiązujemy dużą wagę do odpowiedniego pakowania produktów (przy zabezpieczaniu towaru, stosujemy kartony)
  • wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane przed wysyłką do klienta
  • zamówiony towar wysyłamy wprost z magazynu producenta lub z naszych własnych magazynów – dzięki czemu sprawujemy pełną kontrolę nad całym procesem realizacji zamówienia

Zamawiający powinien zweryfikować zawartość przesyłki zaraz po jej otrzymaniu. Zalecamy za każdym razem sprawdzenie zamówienia przy kurierze, nawet jeśli opakowanie zewnętrzne znajduje się w stanie nienaruszonym. Jeżeli jednak uszkodzenie zostanie odkryte już po odjeździe firmy kurierskiej, prosimy o kontakt z naszym sklepem lub bezpośrednio z kurierem dostarczającym zamówienie, aby umówić sprawdzenie przesyłki oraz spisanie protokołu szkody (w razie zaistnienia danej sytuacji, prosimy o przesłanie oryginału dokumentów na adres siedziby naszego sklepu internetowego).

Materace wysyłane są jako przesyłki gabarytowe. Kurier, jako pracownik firmy zewnętrznej, nie ma obowiązku wnoszenia takiej przesyłki do domu klienta. Zdarza się, że klient może otrzymać taki rodzaj pomocy, czego niestety z naszej strony nie jesteśmy w stanie zagwarantować. Kurier zawsze jest poinformowany o konieczności wcześniejszego kontaktu telefonicznego z interesantem.

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności danego produktu w naszym magazynie lub czasu sprowadzenia go od producenta. Towar dostępny na magazynach wysyłamy każdego dnia roboczego do godziny 12:00, natomiast produkty, przy których na stronie internetowej widnieje informacja np. ,,wysyłka w ciągu 14 dni” lub ,,wysyłka w ciągu 21 dni,”, wysyłamy od razu po otrzymaniu dostawy tego produktu na nasz magazyn. Termin ten nie powinien przekroczyć 20 dni roboczych. Każdorazowo po otrzymaniu zamówienia od klienta, przesyłamy informację o przewidywanym terminie realizacji.

Przy wyborze dostawy firmą kurierską DTS, należy liczyć się z wydłużonym czasem realizacji+ 3 dni robocze.

Koszty transportu

Zamówienia standardowe, złożone w naszym sklepie www.zikssen.pl, dostarczamy bez dodatkowej płatności, na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub DTS. Niektóre zamówienia wysyłane są bezpośrednio od producenta za pośrednictwem firmy DPD. Oferujemy darmową wysyłkę, która obejmuje cały asortyment sklepu internetowego zikssen.pl na terenie całej Polski: współpracująca z nami firma kurierska DTS oraz nasi wewnętrzni dostawcy.

Formy płatności

Zamówienia mogą być opłacone w następujących wariantach:

  • szybkie płatności payu.pl lub przelewy24
  • raty PayU
  • przedpłata na konto bankowe

Realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu odpowiedniej płatności na naszym koncie bankowym. Należną kwotę należy wpłacić na numer rachunku wskazany poniżej, w tytule podając numer zamówienia:

SENPO sp. z. o.o. sp.k.
Krzywoustego 68
61-144 Poznań
Zamówienia internetowe:
mBank S.A. 10 1140 2004 0000 3602 8062 3023

 

  • przedpłata zadatku na konto, dopłata gotówką przy odbiorze 

Po zaksięgowaniu zadatku na naszym koncie bankowym, niezwłocznie rozpoczynamy proces realizacji zamówienia.

 

  • za pobraniem – płatności przy odbiorze

W przypadku wybrania tej formy płatności, należność odbiera kurier bądź kierowca, dostarczający towar bezpośrednio do klienta.